Μια εφαρμογή δημιουργημένη με την συνεργασία κομμωτηρίων και ειδικών στο μάνατζμεντ κομμωτηρίων, φιλική και πλήρης. Η ολοκληρωμένη εφαρμογή που ικανοποιεί και τους πιο απαιτητικούς επιχειρηματίες-κομμωτές.
Το απαραίτητο εργαλείο διαχείρισης για το σύγχρονο κομμωτή – επιχειρηματία.
Μια εφαρμογή κατασκευασμένη με τη χρήση σύγχρονων και πανίσχυρων εργαλείων που σας παρέχει όλες τις λύσεις για τη διαχείριση του κομμωτηρίου σας. To πρόγραμμα κομμωτηρίου Hair Manager είναι σχεδιασμένο ειδικά για κομμωτήρια, εύκολο και φιλικό στη χρήση του και μπορεί να προσαρμοστεί σε όλες τις ιδιαίτερες απαιτήσεις σας.
Με απλό, γρήγορο και ασφαλή τρόπο, το Hair Manager σας δίνει όλα τα αποτελέσματα που αφορούν στην κίνηση της αποθήκης προϊόντων, στα στατιστικά των πελατών, στην παραγωγή των συνεργατών και στα οικονομικά του κομμωτηρίου.
Με απλό, γρήγορο και ασφαλή τρόπο, το Hair Manager σας δίνει όλα τα αποτελέσματα που αφορούν στην κίνηση της αποθήκης προϊόντων, στα στατιστικά των πελατών, στην παραγωγή των συνεργατών και στα οικονομικά του κομμωτηρίου.
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι μόνο με την επίδειξη της εφαρμογής θα μπορέσουμε να σας δείξουμε ότι το πρόγραμμα Hair Manager είναι η εφαρμογή που ταιριάζει στο κομμωτήριό σας, που καταλαβαίνει τη γλώσσα που μιλάει ο κομμωτής και σας δίνει όλες εκείνες τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Παρ’ όλα αυτά στα παρακάτω μπορείτε να δείτε σημαντικές πληροφορίες γύρω από την εφαρμογή χωρίς να εξαντλείται το σύνολο των εργασιών και αναφορών του Hair Manager .
Επιλέξτε το θέμα για το οποίο θέλετε να πληροφορηθείτε:
Η ειδική εφαρμογή Hair Manager είναι μια εφαρμογή που συνεχώς εμπλουτίζεται με οποιαδήποτε νέα ιδέα ή ζητούμενο υπάρξει από όλα τα συνεργαζόμενα κομμωτήρια. Τα νέα ζητούμενα ενσωματώνονται σε μια επόμενη έκδοση της εφαρμογής η οποία αποστέλλεται σαν update στα συνεργαζόμενα κομμωτήρια. Με αυτόν τον τρόπο ο κάθε ένας επιχειρηματίας κομμωτής μπορεί να δώσει μια νέα ιδέα και να λάβει πολλές άλλες ακόμη. Η εφαρμογή Hair Manager είναι μια “ζωντανή” εφαρμογή!
* Το κύκλωμα παρακολούθησης πόντων και επιβράβευσης πελατών “Κάρτα μέλους” είναι προαιρετικό λογισμικό και αποτελεί πρόσθετο τμήμα στην εφαρμογή.
** Ορισμένα από τα χαρακτηριστικά αυτά κοστολογούνται επί πλέον.
Επικοινωνήστε μαζί μας για μια επίδειξη της εφαρμογής!
Η καρτέλα του πελάτη είναι μια πλήρης καρτέλα όπου μπορείτε να καταχωρήσετε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη (διεύθυνση, τηλ για οικία-εργασία, κινητό τηλέφωνο, e-mail κλπ), να έχετε τα γενέθλια και τη εορτή του (για δημόσιες σχέσεις), να κατηγοριοποιείτε σε ομάδες σύμφωνα με δική σας ομαδοποίηση, να δώσετε μόνιμο ποσοστό έκπτωσης,να κρατήσετε πληροφορίες γύρω από τον τύπο μαλλιών και τέλος να καταχωρείτε σημειώσεις για κάθε πελάτη ξεχωριστά (πχ για τις λεπτομέρειες βαφών).
Άλλες λειτουργίες που μπορείτε να κάνετε στην καρτέλα του πελάτη είναι να δείτε αναλυτικά τις επισκέψεις και τις πληρωμές που έκανε ο πελάτης (πότε ήρθε, τί έκανε ή αγόρασε, πόσα πλήρωσε και πώς -μετρητά ή πιστωτική) και επίσης να δείτε ακόμη αναλυτικότερα τι ακριβώς υπηρεσίες έκανε, με ποιον συνεργάτη, πόσο χρεώθηκε την υπηρεσία κλπ (το ίδιο στα προϊόντα). Φυσικά μπορείτε να διορθώσετε (ή/και να προσθέσετε/αφαιρέσετε) υπηρεσίες/προϊόντα στην επίσκεψή του (αλλαγή τιμών, συνεργάτη,ημερομηνίας και πελάτη).
Μπορείτε να συγχωνεύσετε καρτέλες πελατών (αν έχουν ανοιχτεί και κινηθεί περισσότερες καρτέλες σε κάποιον πελάτη), όπως επίσης και να στείλετε sms από την καρτέλα του στον πελάτη.
Η καρτέλα της αποθήκης περιλαμβάνει την απαραίτητη πληροφορία για να μπορέσετε να αξιοποιήσετε τις καταχωρήσεις σας με τον καλύτερο τρόπο. Έτσι περιλαμβάνει έως 3 barcode (για την περίπτωση που το ίδιο προϊόν έρχεται με διαφορετικό barcode), ομάδα προϊόντος και εταιρεία παραγωγής του προϊόντος, τιμές καταλόγου χονδρικής καθώς και τελευταία και μέση τιμή κόστους, στοιχεία απογραφής καθώς και αν χρησιμοποιείται ή/και πωλείται και να το συναντάμε στο σαλόνι ή/και στο βαφείο. Επίσης η εφαρμογή Hair Manager μπορεί να παρακολουθεί προμήθεια πωλήσεων, με βάση τον τζίρο πωλήσεων, ανάλογα με την εταιρεία του προϊόντος και με βάση κλίμακα ποσών – ποσοστών. Όσον αφορά την προμήθεια, μπορείτε επίσης να καθορίσετε συγκεκριμένο ποσό ή πόντους ανά τεμάχιο πώλησης.
Στην καρτέλα των προϊόντων υπάρχουν και όρια παραγγελίας και ασφαλείας, τα οποία σας βοηθούν να έχετε λίστες με προϊόντα σε έλειψη ή προς παραγγελία.Το κύκλωμα της αποθήκης συμπληρώνεται από κινήσεις πώλησης προς πελάτες, αγοράς, χρήσης προϊόντων για την εξυπηρέτηση των υπηρεσιών του κομμωτηρίου και γενικές εισαγωγές/εξαγωγές (πχ επειδή κάνετε ανταλλαγή ή μεταφορά προϊόντων από κομμωτήριο σε κομμωτήριο κλπ). Επίσης έχετε τη δυνατότητα να διαχειριστείτε τα προϊόντα με τη μορφή πίνακα (για γρήγορες μεταβολές σε ορισμλένα χαρακτηριστικά των προϊόντων).
Οι υπηρεσίες μπορούν να οργανωθούν σε ομάδες για την παραγωγικότερη παρακολούθηση στατιστικών αναφορών. Στην καρτέλα της υπηρεσίας μπορείτε να χαρακτηρίσετε την υπηρεσία ως υπηρεσία που γίνεται στο “σαλόνι’, στο “βαφείο” ή στην “αισθητική”. Από εδώ θα προκύψουν και σταστιστικές αναφορές για τις επισκέψεις των πελατών ανά “τμήμα” του κομμωτηρίου σας.
Επίσης μπορείτε να καθορίσετε ποσοστά προμήθειας με βάση τον τζίρο για τους συνεργάτες σας και να δώσετε ακόμη και διαφορετικό ποσοστό ανάλογα με το συνεργάτη. Το κύκλωμα της προμήθειας παροχής υπηρεσιών μπορεί να παρακολουθήσει και ποσό ή πόντους ανά υπηρεσία και ανά συνεργάτη.
Στην καρτέλα συνεργατών μπορείτε να αποθηκεύσετε γενικές πληροφορίες για το συνεργάτη, που μπορεί να σας είναι χρήσιμες σε διάφορες ενέργειές σας. Ακόμη από την καρτέλα του συνεργάτη μπορείτε να καταχωρήσετε το σύνολο των υπηρεσιών που κάνει ο συγκεκριμένος, μαζί με τα ποσοστά (ή ποσά – πόντους) προμήθειας για κάθε υπηρεσία ξεχωριστά.
Η εφαρμογή Hair Manager διαθέτει ένα κύκλωμα παρακολούθησης λογαριασμών εσόδων-εξόδων, με ανάλυση δύο βαθμών, δηλαδή πέρα από τις δύο γενικές κατηγορίες λογαριασμών – έσοδα/έξοδα – έχει ομάδες λογαριασμών και αναλυτικούς λογαριασμούς , που ανήκουν σε κάποια ομάδα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να έχετε πληροφορίες για τους λογαριασμούς από όσο συγκεντρωτικά θέλετε σε όσο αναλυτικά χρειάζεστε. Για παράδειγμα μπορείτε να έχετε μια ομάδα εξόδων που να είναι “ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ” και να περιλαμβάνει αναλυτικούς λογαριασμούς ανά προμηθευτή με τον οποίο συναλλάσσεστε, πχ “ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ Α”, “ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ Β” κλπ. Εσείς κάθε φορά που πληρώνετε κάποιον προμηθευτή, ενημερώνετε τον λογαριασμό του (πχ πληρωμή του “ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ Β”, σε κάποια ημερομηνία, με κάποια αιτιολογία – πχ έναντι λογαριασμού-, με το ποσό της πληρωμής). Με αυτόν τον τρόπο θα ξέρετε πόσα χρήματα βγήκαν από το ταμείο σας και πού πήγαν.
Το Hair Manager μπορεί να σας δώσει απάντηση στα ερωτήματα:
α) Ποιο είναι το αποτέλεσμα του ταμείου σε συγκεκριμένη περίοδο,
β) Τι ποσά κινήθηκαν σε κάθε ομάδα λογαριασμών,
γ) Τι ποσά κινήθηκαν σε κάθε λογαριασμό και
δ) Ποια είναι η αναλυτική κίνηση κάθε λογαριασμού.
Με την εφαρμογή σας δίνουμε ένα έτοιμο λογιστικό σχέδιο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες ενός κομμωτηρίου. Εσείς βεβαίως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας σχέδιο για την παρακολούθηση του ταμείου σας.
Εδώ μπορείτε να καταχωρήσετε την επίσκεψη που κάνει ο πελάτης. Η εφαρμογή Hair Manager είναι πελατοκεντρική και με αυτόν τον τρόπο αντιμετωπίζεται η καταχώρηση της επίσκεψης του πελάτη. Επιλέγετε τον πελάτη και καταχωρείτε όλες τις υπηρεσίες που έκανε με τον αντίστοιχο συνεργάτη. Επίσης καταχωρείτε ό,τι προϊόντα αγόρασε, σημειώνοντας τον συνεργάτη που τα πούλησε. Στο τέλος καταχωρείτε την πληρωμή και επαναλαμβάνετε τη διαδικασία με την επόμενη επίσκεψη.
Στην κίνηση πελατών υπάρχουν ένα σύνολο παραμέτρων που ρυθμίζουν τη συμπεριφορά του προγράμματος και το προσαρμόζουν στον τρόπο που θέλετε να λειτουργεί. Έτσι αξιοποιώντας το χαρακτηριστικό της εφαρμογής “Προκαταχώρηση Υπηρεσιών”, μπορείτε να επιλέξετε τον πελάτη από τους πελάτες που βρίσκονται μέσα στο κομμωτήριο. Μπορείτε να δώσετε αρχικά έκπτωση για τις υπηρεσίες που θα καταχωρήσετε (η έκπτωση πάνω από την καρτέλα του πελάτη εμφανίζεται και αν θέλετε το αποδέχεστε), μπορείτε να επιλέξετε αν θα επεμβαίνετε στις τιμές ή στις εκπτώσεις, αν θα χρησιμοποιήσετε αναγνώστη γραμμωτού κώδικα (barcode) στην καταχώρηση των προϊόντων και μπορείτε να καταχωρήσετε την πληρωμή του πελάτη με μέχρι και τρεις τρόπους (για παράδειγμα ένα ποσό σε μετρητά, κάποιο άλλο με μια πιστωτική κάρτα και ένα τρίτο με μια δεύτερη κάρτα). Επίσης όταν επιλέξετε τον πελάτη σας εμφανίζει μια τούρτα γενεθλίων αν τα γενέθλια του πελάτη είναι τρεις μέρες πριν ή τρεις μέρες μετά από την επίσκεψή του.
Σε ένα κομμωτήριο η αποθήκη αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της επιχείρησης και η σωστή παρακολούθησή της συντελεί στην αποτελεσματικότερη καλύτερη οργάνωση και στον αποτελεσματικότερο έλεγχο της επιχείρησής σας. Για πιο ολοκληρωμένη παρακολούθηση, υπάρχουν διάφορες εργασίες γύρω από τη δραστηριότητα που μπορείτε να έχετε στην αποθήκη όπως αγορές προϊόντων, χρήση από εσάς για την παροχή υπηρεσιών, πωλήσεις στους πελάτες σας και γενικές εισαγωγές και εξαγωγές για τις περιπτώσεις που προσθέτετε ή αφαιρείτε προϊόντα από την αποθήκη.
Το κύκλωμα της αποθήκης συμπληρώνεται και από ένα σύνολο βοηθητικών εργασιών όπως σημείωση απογραφής (η οποία είναι η βάση για άλλες εργασίες – υπολογισμός μέσου κόστους, επανυπολογισμός υπολοίπου κλπ), επανακοθορισμός κόστους συναλλαγών αποθήκης κλπ. Στις παραπάνω εργασίες υπάρχει πάντα η δυνατότητα χρησιμοποίησης εξωτερικού αρχείου όπου έχουν “σκαναριστεί” ένα σύνολο από προϊόντα και τα οποία είτε τα “Αγοράζουμε”, είτε τα “Χρησιμοποιούμε”, είτε τα “απογράφουμε” κλπ.
Απογειώστε τις δημόσιες σχέσεις σας και επικοινωνήστε γρήγορα, οικονομικά και αποτελεσματικά μέσω μηνυμάτων sms. Μπορείτε να στείλετε μήνυμα είτε σε ένα μεμονωμένο κινητό τηλέφωνο, είτε σε ένα σύνολο (μαζική αποστολή). Έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύετε το κείμενο των μηνυμάτων που στέλνετε συχνά. Το κύκλωμα των sms είναι σχεδιασμένο να αξιοποιεί και τη δυνατότητα επιλογής πελατών που έχει η εφαρμογή Hair Manager και επίσης από το πρόσθετο λογισμικό Members club στοχεύοντας με αυτόν τον τρόπο στο σύνολο των πελατών που ικανοποιούν τα συγκεκριμένα κριτήρια που μπορείτε να θέσετε κάθε φορά.
Μπορείτε να στείλετε μήνυμα σε προγραμματισμένη ημερομηνία και ώρα. Για παράδειγμα μπορείτε να προγραμματίσετε μήνυμα γενεθλίων να σταλεί σε μελλοντική στιγμή και έτσι να οργανώνετε τις αποστολές μηνυμάτων εκ των προτέρων. Το κύκλωμα των sms μπορεί να δεχθεί και εξωτερικό αρχείο κινητών που δεν ανήκουν στο πελατολόγιό σας.
Καταχωρήστε τα ραντεβού των πελατών σας, έχοντας πλήρη εικόνα των εργασιών που πρέπει να γίνουν στο κομμωτήριο από τους συνεργάτες σας. Η εφαρμογή Hair Manager σας δίνει τη δυνατότητα να “χρωματίσετε” τις υπηρεσίες και με αυτόν τον τρόπο με μια ματιά να γνωρίζετε το είδος της υπηρεσίας που έχετε να κάνετε (πχ τα κουρέματα με κίτρινο χρώμα, τα χτενίσματα με γαλάζιο κλπ). Στο ραντεβουλόγιο μπορείτε να μεταφέρετε ένα ραντεβού είτε σε άλλη μέρα, είτε σε άλλη ώρα, είτε σε άλλο συνεργάτη. Έχετε τη δυνατότητα να μεταφέρετε το ραντεβού του πελάτη στις προκαταχωρήσεις για να είναι έτοιμο προς καταχώρηση της επίσκεψης. Μπορείτε επίσης να ορίσετε σε κάποιον συνεργάτη κάποια μέρα ή ώρα σαν άδεια για να μην χρησιμοποιηθεί για ραντεβού.
Μπορείτε να ανοίξετε παραπάνω από μια ημέρα για να κλείνετε ή να μεταφέρετε ραντεβού. Η εφαρμογή Hair Manager σας δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε μέχρι τριάντα (30) συνεργάτες για το ραντεβουλόγιο, με όποια σειρά θέλετε εσείς, την οποία μπορείτε να αλλάζετε κατά βούληση. Επίσης στο ραντεβουλόγιο – carnet de rendez-vous (CDR), μπορείτε να καθορίσετε τον χρόνο του ραντεβού κάθε 15, 20 ή 30 λεπτά και από τις 00:00 έως 24:00 σε οποιοδήποτε ωράριο σας εξυπηρετεί. Σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να καθορίσετε ένα γενικό εβδομαδιαίο πλάνο (Κυριακή, Δευτέρα,..,Σάββατο) και να καθορίσετε τα διαφορετικά ωράρια που ισχύουν ανά ημέρα της εβδομάδας. Συμπληρωματικά μπορείτε να ορίσετε ημερομηνίες που εξαιρούνται από το γενικό πλάνο.
Η εφαρμογή Hair Manager είναι εμπλουτισμένη με ένα σύνολο αναφορών, με τις οποίες μπορείτε να έχετε σε καταστάσεις, τα περιεχόμενα των πινάκων σταθερών στοιχείων, όλων των οντοτήτων που χρησιμοποιούνται στην εφαρμογή. Για παράδειγμα μπορείτε να επιλέξετε ένα σύνολο πελατών με βάση κριτήρια είτε γενικά, είτε οικονομικά, είτε συνδυασμό γενικών-οικονομικών και το σύνολο των πελατών που θα ικανοποιεί τα κριτήριά σας, να το εμφανίσετε σε κάποια από τις έτοιμες αναφορές που έχει η εφαρμογή. Οι αναφορές αυτές είναι από μια απλή λίστα πελατών έως στατιστικές λίστες των συγκεκριμένων πελατών. Επίσης μπορείτε να εκτυπώσετε αυτοκόλλητες ετικέτες για αλληλογραφία. Ανάλογες αναφορές δημιουργούνται και για την Αποθήκη, Υπηρεσίες, Συνεργάτες κλπ
Σε όλες τις καταστάσεις σταθερών στοιχείων υπάρχουν κατάλληλα κριτήρια επιλογής.
Με τις Οικονομικές αναφορές, έχετε ένα σύνολο αναφορών με οικονομικό ενδιαφέρον, όπως Κατάσταση αποδείξεων, Κίνηση λογαριασμών, Χρεωπιστώσεις πελατών, Προμήθειες συνεργατών και Συναλλαγές προμηθευτών/συναλλασομένων. Με αυτές τις καταστάσεις παίρνετε την εικόνα που αφορά την οικονομική τακτοποίηση μεταξύ του κομμωτηρίου σας και των πελατών, συνεργατών, προμηθευτών κλπ
Για την αποδοτικότερη παρακολούθηση του κομμωτηρίου, έχουν αναπτυχθεί ένα σύνολο από στατιστικές αναφορές, που σκοπό έχουν την έγκυρη και έγκαιρη πληροφόρησή σας για την πορεία της επιχείρησης και ειδικότερα τις επισκέψεις/τζίρους των πελατών/συνεργατών, την παραγωγή υπηρεσιών, την επανεπισκεψιμότητα των πελατών, τη μέση συχνότητα επίσκεψης για υπηρεσίες, την πιστότητα των συνεργατών, την εικονική εβδομάδα κλπ
Το σύνολο των στατιστικών που υπολογίζονται στην εφαρμογή, είναι αποτέλεσμα πολύχρονης παρακολούθησης κομμωτηρίων και είναι όλοι εκείνοι οι δείκτες που σας δείχνουν την πορεία του κομμωτηρίου σας.
Πλήρες πρόγραμμα, με πλήρη υποστήριξη, άριστη συνεργασία από το 1992. Το έχουμε προτείνει και συνεχίζουμε να το προτείνουμε ως την πιο ολοκληρωμένη λύση μηχανοργάνωσης και υποστήριξης. Μακράν η καλύτερη λύση!
Μόνο ένα πρακτικό μυαλό θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα τόσο εξειδικευμένο - γρήγορο – εύκολο και αξιόπιστο πρόγραμμα κομμωτηρίου σαν το HAIR MANAGER . Η συνέπεια , ο επαγγελματισμός , η κατάρτιση και εξειδίκευση , η ανθρωπιά και η άψογη συνεργασία είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την προσωπικότητα του Γιώργου Ταχτσίδη .
Τον Γιώργο Ταχτσίδη τον γνώρισα μέσω μιας συναδέλφισσας και φίλης. Είδα τη δουλειά του και διέκρινα αυτά που έψαχνα από μια εφαρμογή Η/Υ. Η συνεργασία μου μαζί του ξεπερνά τα 15 χρόνια και είναι από τις μακροβιότερες συνεργασίες μου. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη τόσο από τη δουλειά του, που παρέχει λύσεις άμεσα και αποτελεσματικά, όσο και από τον ίδιο που είναι από την πρώτη στιγμή σαν να γνωριζόμασταν χρόνια. Είναι από του πιο σταθερούς και σίγουρους συνεργάτες που έχω. Τον βαθμολογώ με Άριστα!
Το πρόγραμμα Hair Manager είναι από τα απαραίτητα εργαλεία μιας κομμωτηριακής επιχείρησης, που θέλει να ξέρει σωστά και εύκολα τα στοιχεία της. Η δεκάχρονη συνεργασία μου με τον Γιώργο Ταχτσίδη, μου έχει δείξει ότι πρόκειται για τον πιο σοβαρό, πιο αξιόπιστο και πιο οργανωτικό επαγγελματία του είδους του. Η απόσταση δεν στάθηκε ποτέ εμπόδιο στη μέχρι τώρα συνεργασία μας. Η ακρίβεια στη δουλειά του είναι ένα από τα πιο σοβαρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Είναι ένα πρόγραμμα που το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον συνάδελφο θέλει να οργανώσει την επιχείρησή του.
Ένα πρόγραμμα εξαιρετικά χρηστικό που συνοδεύεται από online και τηλεφωνική βοήθεια όποτε ακριβώς τη χρειαστώ!
Στα κομμωτήρια MS, στα τόσα χρόνια συνεργασίας μας με τον Γιώργο Ταχτσίδη, διακρίνουμε έναν αξιόπιστο και υπεύθυνο άνθρωπο. Το πρόγραμμα Hair Manager μας καλύπτει απόλυτα γιατί αναβαθμίζεται τακτικά, ανάλογα με τις ανάγκες της εποχής. Έχουμε άριστη συνεργασία και άμεση υποστήριξη στα αιτήματά μας και με πολύ λογική τιμή. Γιώργο σε ευχαριστούμε πολύ, να συνεχίσεις έτσι!
Το Hair Manager είναι ο απαραίτητος ''συνεργάτης'' κάθε επιχειρηματία-κομμωτή. Το προτείνουμε ανεπιφύλακτα γιατί δεν είναι απλά ένα πρόγραμμα, είναι εργαλείο που καλύπτει κάθε στατιστική ανάγκη! Eμπεριστατωμένο, απλό και πλήρες, διαρκώς ανανεωνόμενο και με ολοκληρωμένη τεχνική υποστήριξη.
Σε αντικατάσταση παλαιότερης εφαρμογής, επιλέξαμε την εφαρμογή «Hair Manager» για δυο λόγους. 1) διέθετε το εύρος των εργασιών και πληροφοριών που επιθυμούσαμε και επίσης είχε τη δυνατότητα να συμπληρωθεί με νέα ζητούμενα και 2) υπήρχε η καλή μαρτυρία από ανθρώπους του χώρου των κομμωτηρίων για τον Γιώργο Ταχτσίδη. Από την αρχή διαπιστώσαμε ότι ο Γιώργος Ταχτσίδης είχε βαθιά γνώση του κομμωτηρίου και την απαραίτητη εμπειρία για να διασφαλιστεί η επένδυσή μας. Μετά από τόσα χρόνια συνεργασίας συνεχίζουμε να νιώθουμε ασφάλεια στην υποστήριξη ακόμη και για θέματα που ξεπερνούν την εφαρμογή και αφορούν είτε τη χρήση του υπολογιστή, είτε το διαδίκτυο κλπ. Είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι και θα προτείναμε ανεπιφύλαχτα αυτήν τη λύση σε όποιον θέλει να οργανωθεί.
Συνεργάζομαι με τον Γιώργο Ταχτσίδη από το 1997. Όταν ξεκίνησε η συνεργασία μας η λέξη υπολογιστής ήταν για τα κομμωτήρια αλλά και για εμένα εντελώς άγνωστη. Ο Γιώργος ξεκίνησε με απίστευτη υπομονή και κατανόηση να με εκπαιδεύει πάνω στους υπολογιστές και στο πρόγραμμά του κυριολεκτικά από το μηδέν. Τώρα πλέον το Hair Manager είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επιχείρησής μου, η συνεργασία μου με τον Γιώργο είναι άψογη και η στήριξη του καθημερινή και άμεση, η ενημέρωση και η ανάπτυξη του προγράμματος είναι συνεχής και πάντα οι ιδέες του Γιώργου είναι πρωτοποριακές και βοηθούν στο μέγιστο βαθμό την ανάπτυξη και την προώθηση της επιχείρησής μου. Θα πρότεινα το πρόγραμμα σε όλους τους συναδέλφους ανεπιφύλακτα! Ευχαριστώ τον Γιώργο για την πολυετή συνεργασία μας και για την υπομονή που έχει επιδείξει όλα αυτά τα χρόνια!
Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Μια μεγάλη απόσταση για μία συνεργασία που διαρκεί πάνω από 15 χρόνια. Ένα πρόγραμμα απόλυτα αναλυτικό-βατό, εξελίξιμο για τις ανάγκες του χώρου. Υποστηρικτικό από τον Γιώργο οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Άψογη τηλεφωνική επικοινωνία για την όποια απορία μπορεί να προκύψει, το όποιο "πρόβλημα" μπορεί να δημιουργηθεί, άμεση λύση σε ό,τι ζητηθεί. Ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο και προσαρμοσμένο για τις απαιτήσεις του χώρου. Στα τόσα χρόνια συνεργασίας είναι σαν να μην υπάρχει η απόσταση, λες και ο Γιώργος είναι πάντα παρών δίπλα μας ακριβώς τη στιγμή που θα τον χρειαστείς.Μπράβο Γιώργο. Σ’ ευχαριστούμε.
Το Hair Manager υπήρξε για μια δεκαετία και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να αποτελεί μια ολοκληρωμένη επαγγελματική λύση για την διαχείριση των κομμωτηρίων "MS". Αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για όλους εμάς για να μπορέσουμε να γνωρίσουμε καλύτερα τους πελάτες μας, να οργανώσουμε τις επιχειρήσεις μας, να δώσουμε κίνητρα στους συνεργάτες μας και κυρίως να ανταγωνιστούμε δυναμικά τις απαιτήσεις τις κάθε εποχής. Η τηλεφωνική υποστήριξη "24ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα", η υποστήριξη μέσω internet καθώς και οι συνεχείς αναβαθμίσεις του προγράμματος έχτισαν μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας. Ευχαριστούμε πολύ!
Σας ευχαριστούμε πολύ για την μέχρι τώρα άψογη συνεργασία μας απ' όλες τις απόψεις! Εξαιρετικά τυπικός και εξυπηρετικός!