Hair Manager

HAIR MANAGER

Ειδική εφαρμογή κομμωτηρίων Hair Manager.

Μια εφαρμογή δημιουργημένη με την συνεργασία κομμωτηρίων και ειδικών στο μάνατζμεντ κομμωτηρίων, φιλική και πλήρης. Η ολοκληρωμένη εφαρμογή που ικανοποιεί και τους πιο απαιτητικούς επιχειρηματίες-κομμωτές.

Το απαραίτητο εργαλείο διαχείρισης για το σύγχρονο κομμωτή – επιχειρηματία.

Αποκτείστε τη σύγχρονη λύση στα δικά σας μέτρα!

Μια εφαρμογή κατασκευασμένη με τη χρήση σύγχρονων και πανίσχυρων εργαλείων που σας παρέχει όλες τις λύσεις για τη διαχείριση του κομμωτηρίου σας. To πρόγραμμα κομμωτηρίου Hair Manager είναι σχεδιασμένο ειδικά για κομμωτήρια, εύκολο και φιλικό στη χρήση του και μπορεί να προσαρμοστεί σε όλες τις ιδιαίτερες απαιτήσεις σας.

Κερδίστε χρόνο...χωρίς λάθη!

Με απλό, γρήγορο και ασφαλή τρόπο, το Hair Manager σας δίνει όλα τα αποτελέσματα που αφορούν στην κίνηση της αποθήκης προϊόντων, στα στατιστικά των πελατών, στην παραγωγή των συνεργατών και στα οικονομικά του κομμωτηρίου.

Κρατήστε εσείς τον έλεγχο, κατακτώντας γνώση!

Με απλό, γρήγορο και ασφαλή τρόπο, το Hair Manager σας δίνει όλα τα αποτελέσματα που αφορούν στην κίνηση της αποθήκης προϊόντων, στα στατιστικά των πελατών, στην παραγωγή των συνεργατών και στα οικονομικά του κομμωτηρίου.

Κύρια χαρακτηριστικά της εφαρμογής:

  • Πελατολόγιο
  • Αποθήκη
  • Υπηρεσίες
  • Συνεργάτες
  • Λογαριασμοί εσόδων-εξόδων
  • Κύκλωμα επιβράβευσης πελατών*
  • Αποστολή SMS
  • Carnet de Rendez vous (ραντεβουλόγιο)
  • Πλήρεις καταστάσεις και στατιστικά
  • Λειτουργία σε δικτυακό περιβάλλον (πολλαπλών χρηστών)
  • Χρήση και με οθόνη αφής (touch screen)
  • Ελληνικό προϊόν (ανάλυση-ανάπτυξη-βελτίωση-υποστήριξη)
  • Όλες οι ιδέες από όλα τα κομμωτήρια ενσωματώνονται στην εφαρμογή (σε νέα έκδοση)
  • Με την εγκατάσταση παρέχεται δωρεάν εκπαίδευση, 12 μήνες εγγύηση (τηλεφωνική υποστήριξη, νέες εκδόσεις) και μεταφορά στοιχείων από την παλαιά σας εφαρμογή (όπου είναι εφικτό)
*Το κύκλωμα επιβράβευσης πελατών (Members Club) είναι προαιρετικό!Επικοινωνήστε μαζί μας για μια επίδειξη της εφαρμογής!

Hair Manager - Λεπτομέρειες

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι μόνο με την επίδειξη της εφαρμογής θα μπορέσουμε να σας δείξουμε ότι το πρόγραμμα Hair Manager είναι η εφαρμογή που ταιριάζει στο κομμωτήριό σας, που καταλαβαίνει τη γλώσσα που μιλάει ο κομμωτής και σας δίνει όλες εκείνες τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Παρ’ όλα αυτά στα παρακάτω μπορείτε να δείτε σημαντικές πληροφορίες γύρω από την εφαρμογή χωρίς να εξαντλείται το σύνολο των εργασιών και αναφορών του Hair Manager .

Επιλέξτε το θέμα για το οποίο θέλετε να πληροφορηθείτε:

  • Καρτέλες
  • Κινήσεις
  • Επιλογές
  • Αναφορές
  • Άλλα χαρακτηριστικά**
  • Δικτυακή χρήση (multi user)
  • Δυνατότητα ταυτόχρονης καταχώρησης σε περισσότερους από ένα Η/Υ
  • Χρήση με οθόνη αφής (touch screen)
  • Ισχυρό σύστημα προστασίας-security system (χρήστες/password, για κάθε εργασία, έλεγχο και πεδίο της εφαρμογής)
  • Δυνατότητα καταγραφής ενεργειών των χειριστών
  • Καταγραφή σφαλμάτων για εντοπισμό δυσλειτουργιών
  • Δυνατότητα παρακολούθησης περισσοτέρων από μιας εταιρειών (multi company)
  • Ενσωματωμένη δυνατότητα παραγωγής αναφορών (report generator)
Η εφαρμογή Hair Manager είναι μια εφαρμογή που συνεχώς εμπλουτίζεται με οποιαδήποτε νέα ιδέα ή ζητούμενο υπάρξει από όλα τα συνεργαζόμενα κομμωτήρια. Τα νέα ζητούμενα ενσωματώνονται σε μια επόμενη έκδοση της εφαρμογής η οποία αποστέλεται σαν update στα συνεργαζόμενα κομμωτήρια. Με αυτόν τον τρόπο ο κάθε ένας επιχειρηματίας κομμωτής μπορεί να δώσει μια νέα ιδέα και να λάβει πολλές άλλες ακόμη. Η εφαρμογή Hair Manager είναι μια “ζωντανή” εφαρμογή!* Το κύκλωμα παρακολούθησης πόντων και επιβράβευσης πελατών “Κάρτα μέλους” είναι προαιρετικό λογισμικό και αποτελεί πρόσθετο τμήμα στην εφαρμογή.** Ορισμένα από τα χαρακτηριστικά αυτά κοστολογούνται επί πλέον.Επικοινωνήστε μαζί μας για μια επίδειξη της εφαρμογής!

Πελάτες

Η καρτέλα του πελάτη είναι μια πλήρης καρτέλα όπου μπορείτε να καταχωρήσετε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη (διεύθυνση, τηλ για οικία-εργασία, κινητό τηλέφωνο, e-mail κλπ), να έχετε τα γενέθλια και τη εορτή του (για δημόσιες σχέσεις), να κατηγοριοποιείτε σε ομάδες σύμφωνα με δική σας ομαδοποίηση, να δώσετε μόνιμο ποσοστό έκπτωσης,να κρατήσετε πληροφορίες γύρω από τον τύπο μαλλιών και τέλος να καταχωρείτε σημειώσεις για κάθε πελάτη ξεχωριστά (πχ για τις λεπτομέρειες βαφών).

Άλλες λειτουργίες που μπορείτε να κάνετε στην καρτέλα του πελάτη είναι να δείτε αναλυτικά τις επισκέψεις και τις πληρωμές που έκανε ο πελάτης (πότε ήρθε, τί έκανε ή αγόρασε, πόσα πλήρωσε και πώς -μετρητά ή πιστωτική) και επίσης να δείτε ακόμη αναλυτικότερα τι ακριβώς υπηρεσίες έκανε, με ποιον συνεργάτη, πόσο χρεώθηκε την υπηρεσία κλπ (το ίδιο στα προϊόντα). Φυσικά μπορείτε να διορθώσετε (ή/και να προσθέσετε/αφαιρέσετε) υπηρεσίες/προϊόντα στην επίσκεψή του (αλλαγή τιμών, συνεργάτη,ημερομηνίας και πελάτη).

Μπορείτε να συγχωνεύσετε καρτέλες πελατών (αν έχουν ανοιχτεί και κινηθεί περισσότερες καρτέλες σε κάποιον πελάτη), όπως επίσης και να στείλετε sms από την καρτέλα του στον πελάτη.

Αποθήκη

Η καρτέλα της αποθήκης περιλαμβάνει την απαραίτητη πληροφορία για να μπορέσετε να αξιοποιήσετε τις καταχωρήσεις σας με τον καλύτερο τρόπο. Έτσι περιλαμβάνει έως 3 barcode (για την περίπτωση που το ίδιο προϊόν έρχεται με διαφορετικό barcode), ομάδα προϊόντος και εταιρεία παραγωγής του προϊόντος, τιμές καταλόγου χονδρικής καθώς και τελευταία και μέση τιμή κόστους, στοιχεία απογραφής καθώς και αν χρησιμοποιείται ή/και πωλείται και να το συναντάμε στο σαλόνι ή/και στο βαφείο. Επίσης η εφαρμογή Hair Manager μπορεί να παρακολουθεί προμήθεια πωλήσεων, με βάση τον τζίρο πωλήσεων, ανάλογα με την εταιρεία του προϊόντος και με βάση κλίμακα ποσών – ποσοστών. Όσον αφορά την προμήθεια, μπορείτε επίσης να καθορίσετε συγκεκριμένο ποσό ή πόντους ανά τεμάχιο πώλησης.

Στην καρτέλα των προϊόντων υπάρχουν και όρια παραγγελίας και ασφαλείας, τα οποία σας βοηθούν να έχετε λίστες με προϊόντα σε έλειψη ή προς παραγγελία.Το κύκλωμα της αποθήκης συμπληρώνεται από κινήσεις πώλησης προς πελάτες, αγοράς, χρήσης προϊόντων για την εξυπηρέτηση των υπηρεσιών του κομμωτηρίου και γενικές εισαγωγές/εξαγωγές (πχ επειδή κάνετε ανταλλαγή ή μεταφορά προϊόντων από κομμωτήριο σε κομμωτήριο κλπ). Επίσης έχετε τη δυνατότητα να διαχειριστείτε τα προϊόντα με τη μορφή πίνακα (για γρήγορες μεταβολές σε ορισμλένα χαρακτηριστικά των προϊόντων).

Υπηρεσίες

Οι υπηρεσίες μπορούν να οργανωθούν σε ομάδες για την παραγωγικότερη παρακολούθηση στατιστικών αναφορών. Στην καρτέλα της υπηρεσίας μπορείτε να χαρακτηρίσετε την υπηρεσία ως υπηρεσία που γίνεται στο “σαλόνι’, στο “βαφείο” ή στην “αισθητική”. Από εδώ θα προκύψουν και σταστιστικές αναφορές για τις επισκέψεις των πελατών ανά “τμήμα” του κομμωτηρίου σας.

Επίσης μπορείτε να καθορίσετε ποσοστά προμήθειας με βάση τον τζίρο για τους συνεργάτες σας και να δώσετε ακόμη και διαφορετικό ποσοστό ανάλογα με το συνεργάτη. Το κύκλωμα της προμήθειας παροχής υπηρεσιών μπορεί να παρακολουθήσει και ποσό ή πόντους ανά υπηρεσία και ανά συνεργάτη.

Συνεργάτες

Στην καρτέλα συνεργατών μπορείτε να αποθηκεύσετε γενικές πληροφορίες για το συνεργάτη, που μπορεί να σας είναι χρήσιμες σε διάφορες ενέργειές σας. Ακόμη από την καρτέλα του συνεργάτη μπορείτε να καταχωρήσετε το σύνολο των υπηρεσιών που κάνει ο συγκεκριμένος, μαζί με τα ποσοστά (ή ποσά – πόντους) προμήθειας για κάθε υπηρεσία ξεχωριστά.

Λογαριασμοί

Η εφαρμογή Hair Manager διαθέτει ένα κύκλωμα παρακολούθησης λογαριασμών εσόδων-εξόδων, με ανάλυση δύο βαθμών, δηλαδή πέρα από τις δύο γενικές κατηγορίες λογαριασμών – έσοδα/έξοδα – έχει ομάδες λογαριασμών και αναλυτικούς λογαριασμούς , που ανήκουν σε κάποια ομάδα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να έχετε πληροφορίες για τους λογαριασμούς από όσο συγκεντρωτικά θέλετε σε όσο αναλυτικά χρειάζεστε. Για παράδειγμα μπορείτε να εχετε μια ομάδα εξόδων που να είναι “ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ” και να περιλαμβάνει αναλυτικούς λογαριασμούς ανά προμηθευτή με τον οποίο συναλλάσεστε, πχ “ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ Α”, “ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ Β” κλπ. Εσείς κάθε φορά που πληρώνετε κάποιον προμηθευτή, ενημερώνετε τον λογαρισμό του (πχ πληρωμή του “ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ Β”, σε κάποια ημερομηνία, με κάποια αιτιολογία – πχ έναντι λογαριασμού-, με το ποσό της πληρωμής). Με αυτόν τον τρόπο θα ξέρετε πόσα χρήματα βγήκαν από το ταμείο σας και πού πήγαν. Το Hair Manager μπορεί να σας δώσει απάντηση στα ερωτήματα α)ποιό είναι το αποτέλεσμα του ταμείου σε συγκεκριμένη περίοδο, β) Τι ποσά κινήθηκαν σε κάθε ομάδα λογαριασμών, γ) Τι ποσά κινήθηκαν σε κάθε λογαριασμό και δ) Ποιά είναι η αναλυτική κίνηση κάθε λογαριασμού.

Με την εφαρμογή σας δίνουμε ένα έτοιμο λογιστικό σχέδιο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες ενός κομμωτηρίου. Εσείς βεβαίως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας σχέδιο για την παρακολούθηση του ταμείου σας.

Συναλλαγές πελατών

Εδώ μπορείτε να καταχωρήσετε την επίσκεψη που κάνει ο πελάτης. Η εφαρμογή Hair Manager είναι πελατοκεντρική και με αυτόν τον τρόπο αντιμετωπίζεται η καταχώρηση της επίσκεψης του πελάτη. Επιλέγετε τον πελάτη και καταχωρείτε όλες τις υπηρεσίες που έκανε με τον αντίστοιχο συνεργάτη. Επίσης καταχωρείτε ό,τι προϊόντα αγόρασε, σημειώνοντας τον συνεργάτη που τα πούλησε. Στο τέλος καταχωρείτε την πληρωμή και επαναλαμβάνετε τη διαδικασία με την επόμενη επίσκεψη.

Στην κίνηση πελατών υπάρχουν ένα σύνολο παραμέτρων που ρυθμίζουν τη συμπεριφορά του προγράμματος και το προσαρμόζουν στον τρόπο που θέλετε να λειτουργεί. Έτσι αξιοποιώντας το χαρακτηριστικό της εφαρμογής “Προκαταχώρηση Υπηρεσιών”, μπορείτε να επιλέξετε τον πελάτη από τους πελάτες που βρίσκονται μέσα στο κομμωτήριο. Μπορείτε να δώσετε αρχικά έκπτωση για τις υπηρεσίες που θα καταχωρήσετε (η έκπτωση πάνω από την καρτέλα του πελάτη εμφανίζεται και αν θέλετε το αποδέχεστε), μπορείτε να επιλέξετε αν θα επεμβαίνετε στις τιμές ή στις εκπτώσεις, αν θα χρησιμοποιήσετε αναγνώστη γραμμωτού κώδικα (barcode) στην καταχώρηση των προϊόντων και μπορείτε να καταχωρήσετε την πληρωμή του πελάτη με μέχρι και τρεις τρόπους (για παράδειγμα ένα ποσό σε μετρητά, κάποιο άλλο με μια πιστωτική κάρτα και ένα τρίτο με μια δεύτερη κάρτα). Επίσης όταν επιλέξετε τον πελάτη σας εμφανίζει μια τούρτα γενεθλίων αν τα γενέθλια του πελάτη είναι τρεις μέρες πριν ή τρεις μέρες μετά από την επίσκεψή του.

Κινήσεις αποθήκης

Σε ένα κομμωτήριο η αποθήκη αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της επιχείρησης και η σωστή παρακολούθησή της συντελεί στην αποτελεσματικότερη καλύτερη οργάνωση και στον αποτελεσματικότερο έλεγχο της επιχείρησής σας. Για πιο ολοκληρωμένη παρακολούθηση, υπάρχουν διάφορες εργασίες γύρω από τη δραστηριότητα που μπορείτε να έχετε στην αποθήκη όπως αγορές προϊόντων, χρήση από εσάς για την παροχή υπηρεσιών, πωλήσεις στους πελάτες σας και γενικές εισαγωγές και εξαγωγές για τις περιπτώσεις που προσθέτετε ή αφαιρείτε προϊόντα από την αποθήκη.

Το κύκλωμα της αποθήκης συμπληρώνεται και από ένα σύνολο βοηθητικών εργασιών όπως σημείωση απογραφής (η οποία είναι η βάση για άλλες εργασίες – υπολογισμός μέσου κόστους, επανυπολογισμός υπολοίπου κλπ), επανακοθορισμός κόστους συναλλαγών αποθήκης κλπ. Στις παραπάνω εργασίες υπάρχει πάντα η δυνατότητα χρησιμοποίησης εξωτερικού αρχείου όπου έχουν “σκαναριστεί” ένα σύνολο από προϊόντα και τα οποία είτε τα “Αγοράζουμε”, είτε τα “Χρησιμοποιούμε”, είτε τα “απογράφουμε” κλπ.

Αποστολή SMS

Απογειώστε τις δημόσιες σχέσεις σας και επικοινωνήστε γρήγορα, οικονομικά και αποτελεσματικά μέσω μηνυμάτων sms. Μπορείτε να στείλετε μήνυμα είτε σε ένα μεμονωμένο κινητό τηλέφωνο, είτε σε ένα σύνολο (μαζική αποστολή). Έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύετε το κείμενο των μηνυμάτων που στέλνετε συχνά. Το κύκλωμα των sms είναι σχεδιασμένο να αξιοποιεί και τη δυνατότητα επιλογής πελατών που έχει η εφαρμογή Hair Manager και επίσης από το πρόσθετο λογισμικό Members club στοχεύοντας με αυτόν τον τρόπο στο σύνολο των πελατών που ικανοποιούν τα συγκεκριμένα κριτήρια που μπορείτε να θέσετε κάθε φορά.

Μπορείτε να στείλετε μήνυμα σε προγραμματισμένη ημερομηνία και ώρα. Για παράδειγμα μπορείτε να προγραμματίσετε μήνυμα γενεθλίων να σταλεί σε μελλοντική στιγμή και έτσι να οργανώνετε τις αποστολές μηνυμάτων εκ των προτέρων. Το κύκλωμα των sms μπορεί να δεχθεί και εξωτερικό αρχείο κινητών που δεν ανήκουν στο πελατολόγιό σας.

Ραντεβουλόγιο (CDR)

Καταχωρήστε τα ραντεβού των πελατών σας, έχοντας πλήρη εικόνα των εργασιών που πρέπει να γίνουν στο κομμωτήριο από τους συνεργάτες σας. Η εφαρμογή Hair Manager σας δίνει τη δυνατότητα να “χρωματίσετε” τις υπηρεσίες και με αυτόν τον τρόπο με μια ματιά να γνωρίζετε το είδος της υπηρεσίας που έχετε να κάνετε (πχ τα κουρέματα με κίτρινο χρώμα, τα χτενίσματα με γαλάζιο κλπ). Στο ραντεβουλόγιο μπορείτε να μεταφέρετε ένα ραντεβού είτε σε άλλη μέρα, είτε σε άλλη ώρα, είτε σε άλλο συνεργάτη. Έχετε τη δυνατότητα να μεταφέρετε το ραντεβού του πελάτη στις προκαταχωρήσεις για να είναι έτοιμο προς καταχώρηση της επίσκεψης. Μπορείτε επίσης να ορίσετε σε κάποιον συνεργάτη κάποια μέρα ή ώρα σαν άδεια για να μην χρησιμοποιηθεί για ραντεβού.

Μπορείτε να ανοίξετε παραπάνω από μια ημέρα για να κλείνετε ή να μεταφέρετε ραντεβού. Η εφαρμογή Hair Manager σας δίνει τη δυνατότητα να ορίσετε μέχρι τριάντα (30) συνεργάτες για το ραντεβουλόγιο, με όποια σειρά θέλετε εσείς, την οποία μπορείτε να αλλάζετε κατά βούληση. Επίσης στο ραντεβουλόγιο – carnet de rendez-vous (CDR), μπορείτε να καθορίσετε τον χρόνο του ραντεβού κάθε 15, 20 ή 30 λεπτά και από τις 00:00 έως 24:00 σε οποιοδήποτε ωράριο σας εξυπηρετεί. Σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να καθορίσετε ένα γενικό εβδομαδιαίο πλάνο (Κυριακή, Δευτέρα,..,Σάββατο) και να καθορίσετε τα διαφορετικά ωράρια που ισχύουν ανά ημέρα της εβδομάδας. Συμπληρωματικά μπορείτε να ορίσετε ημερομηνίες που εξαιρούνται από το γενικό πλάνο.

Καταστάσεις σταθερών στοιχείων

Η εφαρμογή Hair Manager είναι εμπλουτισμένη με ένα σύνολο αναφορών, με τις οποίες μπορείτε να έχετε σε καταστάσεις, τα περιεχόμενα των πινάκων σταθερών στοιχείων, όλων των οντοτήτων που χρησιμοποιούνται στην εφαρμογή. Για παράδειγμα μπορείτε να επιλέξετε ένα σύνολο πελατών με βάση κριτήρια είτε γενικά, είτε οικονομικά, είτε συνδυασμό γενικών-οικονομικών και το σύνολο των πελατών που θα ικανοποιεί τα κριτήριά σας, να το εμφανίσετε σε κάποια από τις έτοιμες αναφορές που έχει η εφαρμογή. Οι αναφορές αυτές είναι από μια απλή λίστα πελατών έως στατιστικές λίστες των συγκεκριμένων πελατών. Επίσης μπορείτε να εκτυπώσετε αυτοκόλλητες ετικέτες για αλληλογραφία. Ανάλογες αναφορές δημιουργούνται και για την Αποθήκη, Υπηρεσίες, Συνεργάτες κλπ

Σε όλες τις καταστάσεις σταθερών στοιχείων υπάρχουν κατάλληλα κριτήρια επιλογής.

Οικονομικές αναφορές

Με τις Οικονομικές αναφορές, έχετε ένα σύνολο αναφορών με οικονομικό ενδιαφέρον, όπως Κατάσταση αποδείξεων, Κίνηση λογαριασμών, Χρεωπιστώσεις πελατών, Προμήθειες συνεργατών και Συναλλαγές προμηθευτών/συναλλασομένων. Με αυτές τις καταστάσεις παίρνετε την εικόνα που αφορά την οικονομική τακτοποίηση μεταξύ του κομμωτηρίου σας και των πελατών, συνεργατών, προμηθευτών κλπ

Στατιστικές καταστάσεις

Για την αποδοτικότερη παρακολούθηση του κομμωτηρίου, έχουν αναπτυχθεί ένα σύνολο από στατιστικές αναφορές, που σκοπό έχουν την έγκυρη και έγκαιρη πληροφόρησή σας για την πορεία της επιχείρησης και ειδικότερα τις επισκέψεις/τζίρους των πελατών/συνεργατών, την παραγωγή υπηρεσιών, την επανεπισκεψιμότητα των πελατών, τη μέση συχνότητα επίσκεψης για υπηρεσίες, την πιστότητα των συνεργατών, την εικονική εβδομάδα κλπ

Το σύνολο των στατιστικών που υπολογίζονται στην εφαρμογή, είναι αποτέλεσμα πολύχρονης παρακολούθησης κομμωτηρίων και είναι όλοι εκείνοι οι δείκτες που σας δείχνουν την πορεία του κομμωτηρίου σας.

Ιστορικό αναβαθμίσεων Hair Manager

v 2.11 (18/06/2019)

  1. Προσθήκη «εξαίρεσης» κινητών από λίστα κινητών προς μαζική αποστολή sms
  2. Στην εισαγωγή/εξαγωγή πινάκων στην μαζική επιλογή/αποεπιλογή, τώρα συμπεριλαμβάνεται και ο πίνακας «Πληροφορίες Πελατών»
  3. Μετακίνηση στον πίνακα τοπικών παραμέτρων της παραμέτρου «χρήση Οθόνης αφής»
  4. Στην αναφορά Αναφορές-Οικονομικές καταστάσεις-Κατάσταση αποδείξεων προστέθηκε και η ώρα έκδοσης παραστατικού
  5. Στο ραντεβουλόγιο (Carnet De Rendez-vous/CDR)στο ραντεβού προστέθηκαν σχόλια, ένδειξη νέου πελάτη, ένδειξη για μη αποκλειστικό συνεργάτη για την υπηρεσία και μαρκάρισμα πελάτη (αν ήρθε το ραντεβού, μαρκάρω τον πελάτη- Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Διάφορα-CDR μαρκαδόρος). Επίσης δυνατότητα αντιγραφής του ραντεβού στην προκαταχώρηση.

v 2.10 (18/02/2019)

  1. Προσθήκη φόρμας παραμέτρων για αποστολή SMS.(Επιλογές – SMS – Παράμετροι SMS)
  2. Δημιουργία κυκλώματος αυτόματης αποστολής SMS σε νέο πελάτη καθώς και αποστολής SMS μετά από επίσκεψη για συμμετοχή σε έρευνα (διαγωνισμό, αξιολόγηση επίσκεψης κλπ)
  3. Προσθήκη στους πελάτες πεδίων για συμμετοχή σε έρευνα με αποστολή SMS.
  4. Διόρθωση στις λεπτομέρειες χρεοπίστωσης πελατών (Πελάτης-Χρεοπίστωση-Λεπτομέρειες)(υπηρεσία με αρχική τιμή μηδέν δημιουργούσε σφάλμα διαίρεση με 0)
  5. Διόρθωση της αναφοράς Αναφορές-Οικονομικές καταστάσεις-Κίνηση Λογαριασμών περιληπτικά (το % συνολικών εξόδων προς τα έσοδα)
  6. Δημιουργία φόρμας προσωποποιημένων πληροφοριών πελάτη.(Πελάτες-Πληροφορίες & Κίνηση- Κίνηση πελατών-Πληροφορίες)
  7. Βελτίωση στις προκαταχωρήσεις υπηρεσιών, τώρα επιστρέφει τις τελικές τιμές της προκαταχώρησης ως αρχικές τιμές στην κίνηση πελατών.
  8. Προσθήκη σειράς παραστατικού (στα έντυπα αποδείξεων)
  9. Προσαρμογή της εφαρμογής για Φορολογικούς Μηχανισμούς σε σχέση με το Ακυρωτικό Στοιχείο (είδος του σχετικού παραστατικού που ακυρώνεται, σειρά και αριθμός)

v 2.9e (14/12/2018)

  1. Προσθήκη στις παραμέτρους (data manager) διαδρομής φακέλου για έξοδο script απόδειξης για χρήση με ταμειακή μηχανή.
  2. Προσθήκη υποχρεωτικής αιτιολόγησης στα ακυρωτικά σημειώματα.
  3. Δημιουργία τοπικών παραμέτρων για χρήση σε δίκτυο (στη ρίζα της εφαρμογής) για έγγραφο και εκτυπωτή απόδειξης και χρώμα φόντου αρχικής οθόνης.
  4. Βελτιώσεις στην προκαταχώρηση υπηρεσιών.
  5. Εκτύπωση αντίγραφου απόδειξης χωρίς σήμανση (Πελάτες-Χρεοπίστωση-Λεπτομέρειες) με εναλλακτικό έγγραφο απόδειξης (Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Λογιστικά-Αντίγραφο απόδειξης).
  6. Απαλείφτηκε το μήνυμα στη διαγραφή πληρωμής, στις χρεοπιστώσεις (το μήνυμα αφορούσε μη εύρεση κρατήσεων λόγω πιστωτικών καρτών).
  7. Στην Κίνηση-Κίνηση πελατών-Επανεκτύπωση δεν επανεκτυπώνει ακυρωμένα παραστατικά.
  8. Στην κίνηση πελατών βελτιώθηκε η καταχώρηση τιμών από μηδενικές.
  9. Προσθήκη τρόπων πληρωμής στις επικεφαλίδες συναλλαγών, για χρήση με ταμειακές μηχανές-αποδείξεις.
  10. Δημιουργία εργασίας συγχώνευσης καρτελών προϊόντων.

v 2.9d (04/12/2017)

  1. Στην καρτέλα προϊόντων, προστέθηκε η δυνατότητα να υπάρχουν μέχρι τρία (3) διαφορετικά barcode για το ίδιο προϊόν. Τα barcode μπορούν να εναλλάσσονται για το ευρετήριο και στις καταχωρήσεις γίνεται αναζήτηση σε όλα τα διαθέσιμα barcode των προϊόντων.
  2. Για το προσωπικό μήνυμα που εμφανίζεται στην κίνηση πελατών, μπορούμε να ορίσουμε διαφορετικό συνδυασμό χρωμάτων από το γενικό μήνυμα (Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Κίνηση 1).
  3. Διόρθωση στη διαγραφή Λιανικής/Επιστροφή από τις χρεοπιστώσεις πελάτη. Τώρα επιστρέφει τα προϊόντα στην αποθήκη.
  4. Στις κάρτες μέλους τώρα μπορούμε να συνδέσουμε περισσότερους από έναν πελάτες και να ενημερώνονται οι πόντοι αυτόματα από οποιονδήποτε από αυτούς κάνει κίνηση. Στη σημείωση των πόντων αναφέρεται από ποιόν μπήκαν οι πόντοι.
  5. Βελτίωση της αναφοράς Αποθήκης (Αναφορές-Λίστα σταθερών στοιχείων-Αποθήκη). Η λίστα απογραφής μπορεί να χρησιμοποιήσει το τρέχον υπόλοιπο/ΜΟ κόστους των προϊόντων.
  6. Έγινε διόρθωση φίλτρου για τις υπηρεσίες στην προκαταχώρηση υπηρεσιών.
  7. Στην προκαταχώρηση υπηρεσιών εμφανίζεται αυτόματα η λίστα των υπηρεσιών ανάλογα με την παράμετρο «Αυτόματη λίστα» (Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Κίνηση 1)
  8. Διόρθωση στο κλείσιμο της λίστας των «πελατών που βρίσκονται στο χώρο», ούτως ώστε να κλείνει μόνο πάνω από την φόρμα.
  9. Έλεγχος και διαγραφή εγγραφών με κενό κλειδί. Έλεγχος και διόρθωση Υπηρεσιών/Αποθήκης για κενή κατηγορία ΦΠΑ.(Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Συντήρηση-Καθάρισμα κενών εγγραφών)
  10. Στην αναφορά Αναφορές-Οικονομικές καταστάσεις-Συναλλαγές Προμ/Συναλ η ομαδοποίηση τώρα γίνεται με βάση τον κωδικό.
  11. Στην αναφορά Αναφορές-Λίστα σταθερών στοιχείων-Λοιπές καρτέλες-Πακέτα υπηρεσιών έγινε αλλαγή στην ταξινόμηση και τώρα οι υπηρεσίες του πακέτου εμφανίζονται με την σειρά που έχουν ανοιχτεί.
  12. Προστέθηκε η δυνατότητα να πάρει ένα μόνο ποσοστό σε όλες τις υπηρεσίες του κάποιος συνεργάτης. (Συνεργάτες-Εργασία- % Υπηρεσίες- Έλεγχος)
  13. Προστέθηκε βοηθητική εργασία απογραφής.(Κίνηση-Κίνηση προϊόντων-Απογραφή)
  14. Εμφάνιση του κουμπιού «Αποστολή SMS» στην καρτέλα του πελάτη, μόνο όταν υπάρχει κινητό τηλέφωνο και είναι ενεργοποιημένη η «Λήψη SMS»
  15. Προστέθηκαν δυο νέες παράμετροι (Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Κίνηση 2), μια για την κίνηση πελατών, ώστε να δέχεται κενό κωδικό υπηρεσίας/προϊόντος και μια για την κίνηση προϊόντων (Αγορά/Χρήση), ώστε με τη νέα γραμμή να εμφανίζεται ο προηγούμενος κωδικός ή όχι.

v 2.9c (10/05/2017)

  1. Διόρθωση σφάλματος στην Κίνηση->Κίνηση Προϊόντων->Αγορά/Χρήση (όταν άνοιγε δεύτερη κενή γραμμή δημιουργούσε πρόβλημα).
  2. Βελτίωση στον τρόπο αναζήτησης «περιέχεται» σε λίστα επιλογής. Στην αναζήτηση μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το «+» ή το «-» μεταξύ δυο συμβολοσειρών, για παράδειγμα στην αποθήκη στη λίστα επιλογής δίνουμε «μασκ+200» θα αναζητήσει (φιλτράρει) περιγραφές που περιέχουν και το «μασκ» και το «200». Αν δώσουμε «μασκ200» θα αναζητήσει περιγραφές που περιέχουν είτε το «μασκ» είτε το «200».
  3. Η επιλογή του τρόπου αναζήτησης σε λίστα επιλογής από «Βηματική» σε «Περιέχεται (Ενδιάμεση)», γίνεται με κουμπί στην εργαλειοθήκη της εφαρμογής.
  4. Στην κίνηση πελατών, προστέθηκε η δυνατότητα να ανοίγει «θυγατρική» γραμμή με τη χρήση του πληκτρολογίου εκτός από το [ctrl]+[ins] και με το [ctrl]+[enter].
  5. Στην κίνηση πελατών γίνεται έλεγχος αν δόθηκε μελλοντική ημερομηνία σε σχέση με την ημερομηνία του συστήματος.
  6. Έγινε διόρθωση σφάλματος στις χρεοπιστώσεις πελάτη, που προέκυπτε όταν ο δρομέας βρισκόταν στη στήλη «Τιμή» και έκλεινε η φόρμα.
  7. Διόρθωση ονομάτων πεδίων με μήκος ονόματος μεγαλύτερο από 10, για την αποφυγή μη μεταφοράς πληροφορίας στη διαδικασία εξαγωγής/εισαγωγής.
  8. Βελτίωση των αναφορών συγκεντρωτικών πινάκων στατιστικών δεικτών και ομάδων υπηρεσιών, με τη δυνατότητα παραγωγής των αναφορών με σύγκριση δύο περιόδων (πχ 2017 με το 2016).
  9. Στην κίνηση πελατών, στην πληρωμή γίνεται έλεγχος για μη δήλωση τρόπου πληρωμής.
  10. Προσθήκη στην συγκεντρωτική αναφορά, των κρατήσεων λόγω πληρωμών με κάρτα.
  11. Διόρθωση σφάλματος στις κάρτες μέλους, που προέκυπτε όταν στο άνοιγμα νέας κάρτας καταχωρούσα νέο πελάτη.

v 2.9b (24/01/2017)

  1. Βελτίωση στις αγορές προϊόντων. Τώρα η εφαρμογή με το κλείσιμο της φόρμας υπολογίζει το ΜΟ κόστους μόνο των προϊόντων πουυπάρχουν στο τιμολόγιο που «κλείνει».
  2. Προσθήκη φίλτρου για προμηθευτή/συναλλασσόμενο στη συγκεντρωτική αποθήκης. Επίσης ενεργοποιείται και από τις φόρμες Γεν εισαγωγή/Εξαγωγή.
  3. Προσθήκη παραμέτρου που επιτρέπει την επανεκτύπωση (Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Λογιστικά-«Επιτρέπεται η επανεκτύπωση».
  4. Στη συγκεντρωτική αναφορά προστέθηκε και ποσότητα λιανικής (τεμάχια).
  5. Στην αναφορά κίνησης λογαριασμών, προστέθηκε ποσοστό % των εξόδων ως προς τα χρηματικά διαθέσιμα.
  6. Σε μη λογιστική χρήση, στη διόρθωση επίσκεψης πελάτη (Χρεοπιστώσεις) γίνεται πλέον αναγνώριση πακέτων.
  7. Βελτίωση της αναφοράς Στατιστικά-Υπηρεσίες-Παραγωγή με την προσθήκη παραμέτρου εμφάνισης ποσοστών (για τζίρους, ποσότητες).
  8. Δημιουργία και παρακολούθηση ετήσιων συγκεντρωτικών πινάκων στατιστικών δεικτών και ομάδων υπηρεσιών.

v 2.9a (23/05/2016)

  1. Προσθήκη προσωπικού μηνύματος πελάτη. Στην κίνηση πελατών, εμφανίζεται μήνυμα που έχουμε θέσει στην καρτέλα του πελάτη στις Σημειώσεις-Μήνυμα.
  2. Βελτίωση στην αναφορά Στατιστικές αναφορές – Αποθήκη – Συγκεντρωτικά με την προσθήκη φίλτρου «Φύλο» (Άνδρες/Γυναίκες).
  3. Δημιουργία εναλλακτικής μεθόδου αναζήτησης στις λίστες επιλογής κατά την οποία η επιλογή γίνεται με τη μέθοδο «τιμή» περιέχεται στο «πεδίο». Η μέθοδος καθορίζεται από Διαχείριση – Παράμετροι εφαρμογής–Προκαθορισμένες τιμές – Μέθοδος αναζήτησης. Το εικονίδιο “Λίστα επιλογής”  και “Επιλογή από λίστα”  αλλάζουν χρώμα  (μετά από επανεκκίνηση της εφαρμογής) από μπλέ και μαύρο σε κόκκινα.
  1. Βελτίωση στην αποστολή SMS, τώρα γίνεται έλεγχος μονάδων και αν δεν αρκούν δίνεται η δυνατότητα να σταλούν μόνο τόσα SMS, όσες είναι και οι μονάδες.
  1. Βελτίωση στην Εισαγωγή/Εξαγωγή συναλλαγών/πινάκων για να δέχεται «διαδρομές» φακέλων(path) με διαστήματα.
  2. Βελτίωση στην καταχώρηση κίνησης πελατών. Τώρα ολοκληρώνονται οι ενημερώσεις των πινάκων και στη συνέχεια γίνεται έλεγχος «σωστού» φορολογικού εκτυπωτή και εκτύπωση παραστατικού.
  3. Αλλαγή στην καταχώρηση κίνησης πελατών στο άνοιγμα «κενών» γραμμών υπηρεσιών και προϊόντων. Δεν μπλοκάρει με ασυμπλήρωτους κωδικούς υπηρεσιών/προϊόντων.
  4. Στις αγορές προϊόντων γίνεται αυτόματα υπολογισμός Μέσης Τιμής κόστους των προϊόντων της αποθήκης.
  5. Διόρθωση της αναφοράς Προμήθειες Υπηρεσιών Συνεργατών στα πεδία τιμών. Απεικονίζουν μεγαλύτερους αριθμούς.
  6. Διόρθωση στον έλεγχο άδειας χρήσης στις παραμέτρους της εφαρμογής.
  7. Νέα αναφορά Αναφορές – Στατιστικές αναφορές – Συνεργάτες – Εργάσιμες ημέρες.
  8. Για το κύκλωμα Members Club δημιουργήθηκε παράμετρος (Διαχείριση – Παράμετροι εφαρμογής – Παράμετροι κίνησης –«Να συμπεριλαμβάνονται πόντοι από λιανική» με την οποία υπολογίζονται οι πόντοι και από τις πωλήσεις στο σύνολο πόντων για την κάρτα μέλους.
  9. Προστέθηκε κουμπί «Εξαγωγή σε pdf» στη φόρμα Επιλογή εξόδου αναφοράς. (προϋπόθεση να έχει εγκατασταθεί το PDFCreator ή άλλο πρόγραμμα εικονικού εκτυπωτή μετατροπής εκτύπωσης σε pdf αρχείο Διαχείριση – Παράμετροι εφαρμογής – Διάφορα – «Εκτυπωτής pdf».
  10. Η εργασία Διαχείριση – Συναλλαγές – Διαγραφή μπορεί τώρα να διαγράψει καταχωρήσεις περιόδου με επιλογή του είδους της καταχώρησης.
  11. Τώρα η διαγραφή πελάτη γίνεται μόνο σε μη λογιστική χρήση και εφόσον έχουν διαγραφεί όλες του οι συναλλαγές (και στις κάρτες μέλους)
  1. Αλλαγή της αναφοράς Στατιστικά-Συνεργάτες-Υπηρεσίες (προσθήκη % ποσότητα και τζίρο ανά ομάδα.
  2. Διόρθωση στις λεπτομέρειες χρεοπίστωσης για την περίπτωση αρνητικής χρέωσης σε ΑΠΥ/ΑΛΠ (αντί έκπτωση μπορεί να καταχωρηθεί υπηρεσία με αρνητικό ποσό).
  3. Προσθήκη “λουκέτου” στην κίνηση πελατών για τη μετάβαση από μηχανογραφικά παραστατικά σε χειρόγραφα.
  4. Διορθώθηκε η συγχώνευση( τώρα συγχωνεύονται και οι τεχνικές λεπτομέρειες.
  5. Βελτίωση αναφοράς Στατιστικές-Συνεργατών-Υπηρεσίες με προσθήκη σύγκρισης άλλης περιόδου.
  6. Δημιουργία φόρμας εμφάνισης τιμών με χρήση barcode για χρήση από πελάτες (Κίνηση-Κίνηση προϊόντων-Εύρεση τιμών
  7. Στην εισαγωγή/εξαγωγή συναλλαγών/πινάκων αποθηκεύεται η τελευταία διαδρομή του φακέλου αποθήκευσης/ανάγνωσης.
  8. Διόρθωση αναφοράς Αναφορές-Λίστα σταθερών-Πακέτα.
  9. Διόρθωση στην κίνηση πελατών . (σε κάποιες περιπτώσεις άλλαζε κωδικό καταχωρημένης υπηρεσίας όταν ζητούσα νέα γραμμή)
  10. Αλλαγή κυκλώματος εκτύπωσης.
  1. Νέα εργασία επανυπολογισμού επικεφαλίδας συναλλαγών από τις λεπτομέρειες (Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Συντήρηση).
  2. Προσθήκη παραμέτρου στις υπηρεσίες για συμμετοχή της υπηρεσίας στη λίστα υπηρεσιών στις τεχνικές λεπτομέρειες (Υπηρεσίες-Διάφορα-Τεχν λεπτομέρειες).
  3. Προσθήκη στις υπηρεσίες πολλαπλασιαστή πόντων για τις κάρτες μέλους (Υπηρεσίες-Τιμές-Κάρτα μπόνους).
  4. Στις κάρτες μέλους μένει ένδειξη υπολοίπων πόντων ακόμη και μετά τη λήξη ισχύος της κάρτας.
  5. Δυνατότητα αυτόματης καταχώρησης πόντων στις κάρτες μέλους από την καταχώρηση κίνησης των πελατών. (Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Παράμετροι κίνησης-Αυτόματα κάρτα μέλους).
  6. Όταν υπάρχει λογαριασμός για τις κρατήσεις για τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα, τώρα δεν αφαιρούνται από τις πληρωμές οι κρατήσεις.
  7. Στη διαγραφή παραστατικού Αγοράς/Χρήσης/γεν Εισαγωγής/γεν Εξαγωγής τροποποιούνται τα υπόλοιπα της αποθήκης εφ’ όσον το παραστατικό που διαγράφεται είναι μετά την ημερομηνία απογραφής.
  8. Έγινε διόρθωση στην αναφορά λίστας πακέτων.
  9. Δημιουργήθηκε αναφορά για τις καταχωρήσεις τεχνικών λεπτομερειών (Αναφορές-Ειδικές καταστάσεις-Τεχνικές λεπτ/ρειες).
  1. Στα κριτήρια επιλογής πελατών (Αναφορές-Λίστες σταθερών-Πελάτες) διορθώθηκε το κριτήριο «Λήψη SMS» (βρίσκει ποιοι δεν θέλουν να λαμβάνουν SMS).
  2. Στο CDR (ραντεβουλόγιο) η διάρκεια της υπηρεσίας πλέον καταλαμβάνει αυτόματα όσα «διαστήματα» απαιτούνται στο CDR.(επίσης διαγράφει όλο το ραντεβού, όσα διαστήματα και αν καταλαμβάνει)
  3. Διορθώθηκε μια δυσλειτουργία που εμφανιζόταν όταν γινόταν επιλογή της εργασίας Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής.
  4. Κατά την ευρετηρίαση πλέον γίνεται το άνοιγμα κατ’ αποκλειστικότητα του πίνακα smsparam χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα.
  5. Στις αναφορές (Αναφορές-Στατιστικές αναφορές-Πελάτες-Επισκέψεις τζίροι) αυξήθηκε το μήκος των πεδίων και τώρα εμφανίζει μεγαλύτερα ποσά (αντί ****).
  6. Στην αναφορά Αναφορές-Στατιστικές αναφορές-Συνεργάτες-Υπηρεσίες/Λιανική προστέθηκε φίλτρο «Ομάδα υπηρεσιών» για τις υπηρεσίες και «Εταιρία» και «Ομάδα προϊόντων» για τη λιανική.
  7. Προστέθηκε εργασία «Τεχνικές λεπτομέρειες» όπου γίνεται καταγραφή των τεχνικών λεπτομερειών των εργασιών του βαφείου. Η καταχώρηση γίνεται ημερολογιακά στον πελάτη, παρέχοντας χώρο για καταγραφή συνταγών και αποτελεσμάτων- παρατηρήσεων. Μπορούν να είναι ανοικτές περισσότερες από μια καρτέλες τεχνικών λεπτομερειών πελατών.
  8. Στην αναφορά Αναφορές-Στατιστικές καταστάσεις-Αποθήκη-Συγκεντρωτικά, βελτιώθηκαν τα κριτήρια Ενεργή/ Σαλόνι/ Βαφείο/ Αισθητική/ Για χρήση/Πώληση και λειτουργούν σαν επιλογές όπου ισχύει ή δεν ισχύει ή είναι αδιάφορο( [ctrl]+[0]).
  1. Βελτίωση στο κουμπί γενεθλίων/εορτών (εργαλειοθήκη εφαρμογής), με εύρεση πολλαπλών ονομάτων στην ίδια ημερομηνία και προσθήκη δυνατότητας αποστολής SMS από την φόρμα γενεθλίων/εορτών.
  2. Εμφάνιση του επόμενου αριθμού παροχής(αισθητικής)/λιανικής στην έκδοση αποδείξεων.
  3. Βελτίωση στην χρεοπίστωση πελατών με δυνατότητα να αλλάζει το ποσό πληρωμής από την χρεοπίστωση και να ενημερώνει το ταμείο αυτόματα.
  4. Προσθήκη παραμέτρου που δηλώνει αν η εφαρμογή μπορεί να εξάγει/εισάγει δεδομένα(Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Διάφορα-Μπορεί εξαγωγή/εισαγωγή)
  5. Προσθήκη λίστας πελατών που τους έγινε έκπτωση. Αναφορά “Στοιχεία πελατών (έκπτωση)” και κριτήρια έκπτωσης, στις Αναφορές-Λίστες σταθερών-Πελάτες/Οικονομικά έκπτωση από-έως.
  6. Στις αναφορές από την κάρτα πελάτη, έγινε προσθήκη πεδίου που αφορά έκπτωση που του έχει γίνει
  7. Στην αναφορά Αναφορές-Στατιστικές αναφορές-Υπηρεσίες-Παραγωγή, προστέθηκε και Μέσος Όρος ανά υπηρεσία.
  8. Με το άνοιγμα οποιασδήποτε φόρμας, στην εργαλειοθήκη φόρμας, το κουμπί “Εύρεση” () παρέχει δυνατότητα “Περιλαμβάνεται”, (δηλαδή πχ στη φόρμα πελατών, στο ονοματεπώνυμο να περιλαμβάνεται το ‘ΙΔΗΣ’, θα μας εμφανίσει όλα τα ονοματεπώνυμα που περιλαμβάνουν το ‘ΙΔΗΣ’, πχ στη φόρμα αποθήκης, στην περιγραφή, να περιλαμβάνεται το ‘125’, θα εμφανίσει όλα τα προϊόντα που στην περιγραφή τους περιλαμβάνουν το ‘125’ ->125ml)
  9. Βελτίωση στις αγορές προϊόντων. Τώρα μπορούμε να δώσουμε συνολική τιμή μετά την έκπτωση, για όλη την ποσότητα του προϊόντος και να υπολογίσει την τιμή μονάδος μετά την έκπτωση.
  10. Βελτίωση στην αναφορά Αναφορές-Ειδικές καταστάσεις-Καταχωρήσεις, με αύξηση στο μήκος πεδίων.
  11. Βελτίωση στο CDR με δημιουργία γενικού εβδομαδιαίου πλάνου (ανά ημέρα και ώρα) και προσθήκης ημερομηνιών που εξαιρούνται από το γενικό πλάνο (αντιστροφή της χρήσης της ημέρας της ημερομηνίας που εξαιρείται).
  12. Προσθήκη σειράς παραστατικών (Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Λογιστικά).
  13. Δημιουργία υποδομής σύμφωνα με την ΠΟΛ 1221 (για ότι ισχύει έως 20-5-2013) για την έκδοση αποδείξεων με χρήση φορολογικού μηχανισμού.
  14. Προσθήκη σημειώσεων για υπηρεσίες και προϊόντα στην καρτέλα του πελάτη.
  15. Προσθήκη δυνατότητας ενημέρωσης λογαριασμού εξόδων από τις κρατήσεις λόγω πληρωμών με πιστωτική κάρτα (Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Οικονομικά-Λογαριασμός κρατήσεων).
  1. Δημιουργία κουμπί-εντολής για λίστα γενεθλίων-εορτών, στην εργαλειοθήκη εφαρμογής.
  2. Βελτίωση στα SMS στην απομόνωση κινητών από την καρτέλα πελάτη.
  3. Προσθήκη ένδειξης «Αισθητικής» στην κάρτα προϊόντων.
  4. Διόρθωση στην επιλογή «Έλεγχος στους κωδικούς συναλλαγών» (Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Συντήρηση).
  5. Δημιουργία καρτέλας καταχώρησης κίνησης που αφορά υπηρεσίες αισθητικής (έκδοση ΑΠΥΠ-περιποίησης-και εκτύπωση βιβλίου πελατών).
  1. Διόρθωση Κίνηση – κίνηση προϊόντων-διάφορα-επανακαθορισμός κόστους με επανυπολογισμό φπα και συνόλων κλπ
  2. Διόρθωση συχνότητα επίσκεψης (πίνακας με τα κριτήρια)
  3. Νέα λειτουργία ραντεβουλόγιου (carnet de rendez-vous/CDR) με ημερολόγιο των ραντεβού (Επιλογές – Ραντεβουλόγιο)
  4. Στο εικονικό πληκτρολόγιο έγινε προσθήκη συμβόλων (για οθόνες αφής)
  5. Νέα εργασία «Μεταφορά» καταχωρήσεων από μια ημερομηνία σε κάποια άλλη.(Διαχείριση-Συναλλαγές-Μετακίνηση)
  6. Στην Αγορά/Χρήση Προϊόντων παραμένει ο τελευταίος κωδικός προϊόντος που καταχωρήσαμε στο άνοιγμα νέας γραμμής και χρησιμοποιείται στο ευρετήριο προϊόντων (θα πρέπει να είμαστε στο πεδίο κωδικός μέσα στον πίνακα)
  1. Δημιουργία καταχώρησης κίνησης πελάτη με λογική οθόνης αφής (touch screen). Εικονικό πληκτρολόγιο (ενεργοποίηση από εργαλεία εφαρμογής) και μεταμόρφωση της φόρμας κίνησης πελατών για χρήση με touch screen. Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Παράμετροι κίνησης- Οθόνη αφής.
  2. Στη λίστα υπηρεσιών δεν συμπεριλαμβάνονται πλέον τα πακέτα.
  3. Αναφορά συνεργατών με ποσότητες και τζίρο και ποσοστά % υπηρεσιών-λιανικής και δυνατότητα εμφάνισης περιληπτικά (Αναφορές-Στατιστικές αναφορές-Συνεργάτες- Υπηρεσίες/λιανική)
  4. Διόρθωση στην κάρτα μέλους με το κλείδωμα της καρτέλας.
  5. Στη φόρμα κριτηρίων λίστα καρτών (Επιλογές-Κάρτες επιβράβευσης-Λίστα καρτών) εντάχθηκε η δημιουργία του πίνακα αιτιολογιών για να μην δημιουργεί πρόβλημα σε περίπτωση που μεταβαίνουμε κατ’ ευθείαν στη λίστα.
  6. Δημιουργία εικονικής εβδομάδας και σε σχέση με τις επισκέψεις.
  7. Αυτόματο “κόλλημα” υπηρεσιών-ποσοστών στην καρτέλα συνεργάτη και συνεργατών στην καρτέλα υπηρεσίας.
  8. Δυνατότητα αλλαγής ομάδας λογαριασμού σε έναν λογαριασμό και μεταφορά της κίνησης του.
  9. Έλεγχος ποσότητας στις πωλήσεις με παράμετρο μέγιστης ποσότητας πωλήσεων (Διαχείριση-Παράμετροι εφαρμογής-Παράμετροι κίνησης)

Το Φυλλάδιό μας

Κατεβάστε το φυλλάδιο της εφαρμογής για σύντομες πληροφορίες.

DOWNLOAD PDF
TESTIMONIAL