Κεντρική Συχνές Ερωτήσεις

ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΙΔΙΚΩΝ



Απαντήσεις σε Συχνές Ερωτήσεις Εκτύπωση

Ερ. Πού θα με οφελήσει μια εφαρμογή Η/Υ στην επιχείρησή μου;

Απ. Κάθε πρόγραμμα Η/Υ στοχεύει στην οργάνωση των στοιχείων που συλλέγει η επιχείρηση, με σκοπό να εξαχθούν, μετά από κατάλληλη επεξεργασία, χρήσιμες πληροφορίες. Οι εφαρμογές Hair Manager και  Customer Notes κάνουν αυτό ακριβώς. Με τρόπο απλό, κατανοητό, μιλώντας στη γλώσσα του κομμωτή, καταχωρούν με φυσικό τρόπο τα δεδομένα των πελατών και των επισκέψεων και παρουσιάζουν οποιαδήποτε πληροφορία και στατιστική χρειάζεται το κομμωτήριο για να έχει μια αποτελεσματική παρακολούθηση.

 

Ερ. Τα προγράμματα αυτά είναι στα ελληνικά;

Απ. Τα προγράμματα που σας προτείνουμε και που χρησιμοποιούνται από εκατοντάδες κομμωτές, όχι μόνο "μιλάνε" ελληνικά, αλλά είναι ελληνικά. Είναι ανεπτυγμένα στην Ελλάδα, με τη συνεργασία ειδικών στο χώρο του μάνατζμεντ κομμωτηρίων και με κομμωτές. Οι εφαρμογές Hair Manager και Customer Notes ενημερώνονται συνεχώς  και εμπλουτίζονται με όλες τις νέες ιδέες που συλλέγονται από όλα τα κομμωτήρια στα οποία λειτουργούν με επιτυχία.

 

Ερ.Πρέπει να κάνω μαθήματα για Η/Υ;

Απ. Όχι, καθόλου. Οι εφαρμογές που σας προτείνουμε είναι τόσο φιλικές και ακολουθούν μια απλή λογική, που δεν χρειάζεται να γνωρίζετε από Η/Υ, παρά μόνο πώς ανοίγει και πώς κλείνει. Υπάρχουν σε όλη τη λειτουργία των εφαρμογών κατάλληλα μηνύματα που καθοδηγούν και προστατεύουν το χειριστή από λάθη.

 

Ερ.Χρειάζεται να προμηθευτώ καινούργιο Η/Υ για να χρησιμοποιήσω τις εφαρμογές;

Απ. Οποιοσδήποτε Η/Υ με Windows XP, NT, Windows 2000, Me, Vista, Windows 7 ή μεταγενέστερο λειτουργικό σύστημα, είναι απολύτως κατάλληλος για να χρησιμοποιηθεί. Οποιοδήποτε σύστημα Η/Υ αγορασμένο από το 2002 και μετά, είναι αρκετό για τις εφαρμογές. Το σύστημα μπορεί να είναι είτε σταθερός (desktop), είτε φορητός Η/Υ (laptop). Για ικανοποιητική λειτουργία των εφαρμογών, θα πρέπει η ανάλυση της οθόνης να είναι το λιγότερο 1024x768.(Τα λειτουργικά συστήματα Windows είναι προϊόντα λογισμικού της εταιρείας Microsoft)

 

Ερ. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή για έκδοση αποδείξεων;

Απ. Ναι, αλλά μόνο την εφαρμογή Hair Manager, η οποία μπορεί να συνδεθεί με φορολογικό μηχανισμό και να εκδίδει νόμιμα παραστατικά (Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών, Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, Δελτίο Επιστροφής Λιανικώς Πωληθέντων και Ακυρωτικό Στοιχείο)

 

Ερ. Έχω Ταμειακή μηχανή. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή;

Απ. Ναι. Οι εφαρμογές Hair Manager και Customer Notes μπορούν να χρησιμοποιηθούν και χωρίς έκδοση παραστατικών (εξωλογιστικά)

 

Ερ. Τι στοιχεία μπορώ να παρακολουθήσω από τους πελάτες μου;

Απ. Με την εφαρμογή Customer Notes παρακολουθώ τα σταθερά στοιχεία των πελατών, δηλαδή διευθύνσεις, τηλέφωνα, γενέθλια, εορτή κλπ καθώς επίσης και σημειώσεις στις οποίες μπορώ να καταχωρήσω λεπτομέρειες (πχ συνταγές βαφών ή άλλες τεχνικές λεπτομέρειες).  Με την εφαρμογή Hair Manager παρακολουθώ επιπλέον και οικονομικά και στατιστικά στοιχεία (πόσες επισκέψεις έκανε κάποιος πελάτης, τι τζίρο έχει αφήσει σε κάποια περίοδο, με τι συχνότητα κάνει επισκέψεις, ποιές υπηρεσίες ή προϊόντα προτιμάει και πολλά άλλα). Σε αυτές τις δύο εφαρμογές μπορεί να "μπει" προαιρετικά το πρόσθετο λογισμικό Members Club με το οποίο παρακολουθούμε τους πόντους που παίρνουν οι πελάτες μας και τα δώρα - προσφορές που δίνουμε σ' αυτούς.

 

Ερ. Με ενδιαφέρει να ξέρω πόσες επισκέψεις πελατών έγιναν, τί τζίρο έκαναν και άλλα χρήσιμα σταστιστικά. Υπάρχουν τέτοιες αναφορές;

Απ. Οι αναφορές της εφαρμογής Hair Manager καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες για στατιστική πελατών κομμωτηρίων. Πόσες επισκέψεις έγιναν, για παροχή υπηρεσίες, για πώληση προϊόντων, από άνδρες/γυναίκες, πόσοι ήταν οι πελάτες που έκαναν αυτές τις επισκέψεις, πόσοι νέοι πελάτες ήρθαν στο κομμωτήριο, τι τζίρο έκαναν είναι μερικές από τις αναφορές που μπορούμε να πάρουμε για τους πελάτες μας. Επίσης μπορούμε να δούμε τους πελάτες με το μεγαλύτερο τζίρο ή τις περισσότερες επισκέψεις, μπορούμε να δούμε για κάθε πελάτη με τι συχνότητα κάνει επισκέψεις, ποιό είναι κατά μέσο όρο το ποσό που αφήνει σε κάθε επίσκεψη, πότε ήρθε τελευταία φορά κλπ

 

Ερ. Μπορώ να στείλω sms μαζικά στους πελάτες μου;

Απ. Ναι. Οι εφαρμογές έχουν ενσωματωμένο λογισμικό αποστολής sms τόσο ατομικά όσο και μαζικά. Μπορώ να επιλέξω από το πελατολόγιό μου πελάτες που να ικανοποιούν κάποια κριτήρια (πχ να στείλω sms με ευχές σε αυτούς που έχουν γενέθλια την επόμενη Δευτέρα ή σε όλους που έχουν κάνει τουλάχιστον μια επίσκεψη στα τελευταία δυο χρόνια κλπ) και να αποστείλω μόνο σε αυτούς μήνυμα. Επίσης μπορώ να εισάγω λίστα με κινητά τηλέφωνα από εξωτερική πηγή και να κάνω μαζική αποστολή. Αν λειτουργεί το κύκλωμα επιβράβευσης πελατών (Members CLub) μπορώ να στείλω sms σε πελάτες που ικανοποιούν κάποια κριτήρια από το κύκλωμα παρακολούθησης πόντων (πχ να στείλω sms υπενθύμισης στους πελάτες των οποίων η κάρτα μέλους λήγει σε λίγες ημέρες)

 

Ερ. Θέλω να ξέρω τα οικονομικά της επιχείρησής μου. Γίνεται;

Απ. Η παρακολούθηση των οικονομικών στοιχείων του κομμωτηρίου έχει να κάνει με δυο γενικά τομείς. Με τον "τζίρο" που έχουμε κάνει, δηλαδή την αξία των υπηρεσιών και των προϊόντων που πουλήσαμε και με το "ταμείο" που έχουμε, δηλαδή τα χρήματα που εισπράξαμε και τα χρήματα που πληρώσαμε. Η εφαρμογή Hair Manager παρακολουθεί πλήρως και τους δύο αυτούς τομείς. Ο τζίρος παρακολουθείται με την καταχώρηση της επίσκεψης του πελάτη,όπου  ενημερώνονται α)ο τζίρος του κομμωτηρίου, β)ο πελάτης, γ)οι υπηρεσίες που έγιναν, δ)τα προϊόντα που πουλήθηκαν και ε)οι συνεργάτες που συμμετείχαν στις υπηρεσίες της επίσκεψης. Το ταμείο ενημερώνεται από το κύκλωμα λογαριασμών εσόδων-εξόδων όπου μπορώ να καταχωρήσω κάθε ποσό που "μπαίνει" στο ταμείο καθώς και κάθε ποσό που "βγαίνει" (για να πληρωθεί κάποιος λογαριασμός, προμηθευτής, συντήρηση, ενοίκιο κλπ)

 

Ερ. Στην επιχείρηση μου εργάζονται και άλλοι κομμωτές-συνεργάτες. Μπορώ να παρακολουθήσω τη δουλειά τους;

Απ. Η εφαρμογή Hair Manager καταχωρεί το ποιές εργασίες έκανε και ποιά προϊόντα πούλησε ο κάθε συνεργάτης, σε ποιούς πελάτες  αναλυτικά. Έτσι μπορούμε να έχουμε πληροφορίες για οποιονδήποτε συνεργάτη, από πολύ συγκεντρωτικά (όπως τι τζίρο υπηρεσιών και πωλήσεων έχει κάνει σε δεδομένη περίοδο), έως όσο αναλυτικά θέλουμε (πχ ποιές υπηρεσίες έκανε, πόσες και με τι τζίρο ανά υπηρεσία, πόσους πελάτες εξυπηρέτησε, σε πόσες επισκέψεις πελατών προσέφερε υπηρεσίες κλπ. Μπορούμε επίσης αν θέλουμε να παρακολουθήσουμε προμήθεια που αναλογεί στις υπηρεσίες που έχει κάνει ο συνεργάτης με βάση ποσοστό ή ποσό ή πόντους για κάθε διαφορετική υπηρεσία (ο κάθε συνεργάτης τα δικά του). Επίσης μπορούμε να υπολογίζουμε προμήθεια πωλήσεων προϊόντων με βάση κλίμακα ύψους πωλήσεων και ανάλογα με την εταιρεία προϊόντων. Υπάρχουν στατιστικές αναφορές συνεργατών που μπορούν να μας "δείξουν" την ικανότητα του συνεργάτη να "κρατάει" πελάτες.

Ερ. Μπορώ να παρακολουθώ την αποθήκη μου;

Απ. Με την εφαρμογή Hair Manager μπορούμε να παρακολουθήσουμε πλήρως την αποθήκη μας. Στην εφαρμογή καταχωρούμε τις πωλήσεις των προϊόντων, τις αγορές που κάνουμε και τη χρήση προϊόντων μέσα στο κομμωτήριο για τις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επίσης μπορούμε να ενημερώσουμε την αποθήκη προσθέτοντας ή αφαιρώντας προϊόντα με γενική αιτιολογία (πχ καταστροφή προϊόντων ή ανταλλαγή κλπ)

Αν δεν βρήκατε τις απαντήσεις που ψάχνατε, μπορείτε να στείλετε τις ερωτήσεις σας εδώ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και εμείς θα χαρούμε να σας απαντήσουμε!